Aku tidak secantik Aisyah. Tidak sehebat Khadijah. Tidak sealim Sumaiyyah. Tidak sebaik Fatimah tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk diriku

Monday, March 17, 2014

assalamualaikum w.b.t

hai semua... yang ni blog kali ke berapa pun aku tak tahu... aku memang suke buat dan buang blog.. hoho.. 

blog pun tak cantik mana.. cukuplah sekadar puaskan hati sendiri.. now 

nak melalut pasal diri aku plak.. 

alhamdullilah aku sekarang berada di semesta 4 dan sedang 

menjalani latihan industri di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia.. 

opsss sebelum tu nak 

bagi tau yang aku belajar di Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah dan mengambil 
kos diploma kejuruteraan perkhidmatan bangunan yang terletak di Shah Alam.. 
berbalik 

semula pasal latihan industri ataupun praktikal, teringat waktu kawan2 kampung dapat tau 

aku dapat praktikal dekat situ.. alahai rindu plak dekat dorang..  

semua staf dekat sini baik2 je... alhamdullilah 

semua sporting dan hormat.. satu ofis dengan semua lelaki.. asyik kene sakat je la.. sabar2 
dugaan semua tu haha.. ok cukup-cukupla aku melalut dekat sini




dekat bangunan ni la aku bekerja

1 comment: